-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er neste generasjon GLC
Selv om Mercedes satser tungt på elbiler i årene fremover, har de også nye fossilmodeller under utvikling. Bilen på bildene skal erstatte en norsk volumselger.
Det er neste generasjon GLC våre fotografer har kommet over her. Dagens modell kom ny i 2016 og fikk et ansiktsløft i fjor. Dermed kan vi forvente en helt ny modell i løpet et års tid.
Nykommeren ser ut til å vokse litt, trolig for å gi bedre innvending plass samtidig som den øker avstanden noe til 7-seteren GLB.
Likevel vil den fortsatt befinne seg i samme segment hvor den konkurrerer mot modeller som Audi Q5, BMW X3 og Volvo XC60 for å nevne de viktigste blant europeerne.
Proporsjonene har også endret seg – panseret er noe strukket mens taklinjen er senket for å gi bilen et slankere og mer sportslig design enn dagens modell.
Bilen skal bygges på samme plattform som nye C-Klasse, dog i en versjon som er spesielt tilpasset SUV-er. Plattformen sørger for betydelig vektreduksjon siden den inneholder mer aluminium enn tidligere.
Basismotorene vil blir 2-liters firere med en eller annen form for elektrifisering. For Norges del er det viktig at det kommer en ladbare hybrid med god rekkevidde som kan ta over suksessen etter forgjengeren.
Selv toppmodellen Mercedes-AMG GLC63 vil trolig benytte en firer med turbo i kombinasjon med elmotorer som sørger for minst like mye krefter som forgjengeren.
En GLC Coupé vil trolig følge noen måneder etter SUV-en, mens en elektrisk EQC også er under utvikling på en dedikert elbilplattform.