-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Hei I-Pace, jeg kommer snart
Selv om de ikke vant kampen om å være først ute med en elektrisk SUV, benytter Audi Genève-utstillingen til å fortelle at de snart har en verdig konkurrent til Jaguar I-Pace.
Konseptbilen har jo allerede vært på Norgesbesøk, så de fleste interessenter har nok en viss peiling på hva de har i vente når produksjonsbilen debuterer sent på året.
Felttestingen begynte for alvor sist høst, men innen e-tron quattro lanseres skal 250 prototyper har tilbakelagt en avstand på fem millioner kilometer, tilsvarende 125 ganger rundt ekvator.
Og de testes på alle kontinenter i alle typer klima, fra minus 20 i Lappland til 50 pluss i Death Valley.
Fortsatt er Audi sparsomme med hva slags detaljer de slipper ut. Om rekkevidden får vi bare vite at den er «tilstrekkelig til lange turer».
Men vi får i alle fall vite at bilen kan hurtiglades på stasjoner med inntil 150 kW på rundt halvtimen.
Selvsagt har den firehjulsdrift, som quattro-betegnelsen antyder, og Audi lover god fremkommelighet i alle typer terreng.
Audi e-tron quattro skal produseres i Brüssel ved et anlegg som sies å være karbon-nøytralt.
– Vår første helelektriske modell er en viktig milepel, sier styreleder Rupert Stadler.
– I 2020 skal vi ha tre rene elbiler i produksjon. I tillegg til SUV-en er det en firedørs Gran Turismo basert på Audi e-tron Sportback Concept, samt en kompaktmodell. Vi skal lansere mer enn 20 elbiler og ladbare hybrider innen 2025, spredt på alle segmenter, lover Stadler.
Så selv om Audi ikke rakk å være først, så er det ingen tvil om at de mener alvor med satsingen. I mellomtiden skriver norske Jaguar-forhandlere kontrakter så blekket spruter.