-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hei I-Pace, jeg kommer snart
Selv om de ikke vant kampen om å være først ute med en elektrisk SUV, benytter Audi Genève-utstillingen til å fortelle at de snart har en verdig konkurrent til Jaguar I-Pace.
Konseptbilen har jo allerede vært på Norgesbesøk, så de fleste interessenter har nok en viss peiling på hva de har i vente når produksjonsbilen debuterer sent på året.
Felttestingen begynte for alvor sist høst, men innen e-tron quattro lanseres skal 250 prototyper har tilbakelagt en avstand på fem millioner kilometer, tilsvarende 125 ganger rundt ekvator.
Og de testes på alle kontinenter i alle typer klima, fra minus 20 i Lappland til 50 pluss i Death Valley.
Fortsatt er Audi sparsomme med hva slags detaljer de slipper ut. Om rekkevidden får vi bare vite at den er «tilstrekkelig til lange turer».
Men vi får i alle fall vite at bilen kan hurtiglades på stasjoner med inntil 150 kW på rundt halvtimen.
Selvsagt har den firehjulsdrift, som quattro-betegnelsen antyder, og Audi lover god fremkommelighet i alle typer terreng.
Audi e-tron quattro skal produseres i Brüssel ved et anlegg som sies å være karbon-nøytralt.
– Vår første helelektriske modell er en viktig milepel, sier styreleder Rupert Stadler.
– I 2020 skal vi ha tre rene elbiler i produksjon. I tillegg til SUV-en er det en firedørs Gran Turismo basert på Audi e-tron Sportback Concept, samt en kompaktmodell. Vi skal lansere mer enn 20 elbiler og ladbare hybrider innen 2025, spredt på alle segmenter, lover Stadler.
Så selv om Audi ikke rakk å være først, så er det ingen tvil om at de mener alvor med satsingen. I mellomtiden skriver norske Jaguar-forhandlere kontrakter så blekket spruter.