-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
DHL byr på gratis transport når journalistene har samlet opp alt for meget av det de ikke orker å bære på.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Jeg tuller ikke, dette bildet er tatt på pressedagen. Her har vi typiske eksempler på den type pressefolk arrangørene gir adgang.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Jaguar viste ferm et nydelig eksemplar av førkrigsrøttene. Men den var fjernet da publikum slapp til.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Maserati var blant dem som bød på en middels klesbutikk
Foto: Jon Winding-Sørensen
Bertone er gode på biler, men det tipper kanskje når de designer støvletter
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sergio Marchionne, Fiat-sjefen, alltid i blå genser. Lapo Elkann, Fiat-arving og en av Italias beste Power-dressere. Kontrast i stil, felles interesser,
Foto: Jon Winding-Sørensen
Honda hadde en ny form for persontransport. En kompakt Segway
Foto: Jon Winding-Sørensen
Selv Bentley kan gjøre feil
Foto: Jon Winding-Sørensen
Rart at når man skal vise fremtidens elbiler, duker det alltid opp noe som forteller at dette er da ikke nytt. Dette er en ekte hybrid fra Detroit Electric fra før Første verdenskrig.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Dumt sted å sette seg for å hvile. Telefonen peip hele tiden, med vegg-til-vegg spam om bilene i nærheten
Foto: Jon Winding-Sørensen
Til slutt fikk gate-barna med seg stand-personalet også. Er det rart Skoda vinner markedsandeler med slik sjarm?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Skoda gjør ting helt annerledes. De sendte for eksempel en skikkelig street dance tropp inn på gulvet, midt under publikumsdagene.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Under panseret, har fått en ny mening hos Bufori fra Malaysia. Motorene er plassert bak baksetet.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Tro det eller ei - Volvo bød på manikure. Vi snakker bilutstilling....
Foto: Jon Winding-Sørensen
Bentleys bakrom var som en velutstyrt, veldig velutstyrt, landhandel.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Hvorfor rumpa bar, helt konsekvent?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Noen som lurer på hva han her jobber med?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Nå har elektronikk og IT overtatt alle jobbene fra messevertinnene
Foto: Jon Winding-Sørensen
Nå forstår vi hva Hybrid-drift er. Den ene sitter foran og sykler og den andre sitter bak og gjør ikkeno. Eller... hvordan var det nå igjen?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Linda Fäh, den regjerende Miss Sveits, beviste at hun ikke er noe fe, ved å klare å skrive navnet sitt mange ganger hver time.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Moro for unga, fyll et spann med imaginær, virtuell maling og hiv den på en virtuell bil, og du ser hvordan den endrer kulør.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Fiat hadde klart å gjemme bort utstillingens største lille nyhet, den to-sylindrede motoren, langt inne i en plexiglass, new-age-type, skog.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Citroën forsøkte seg med en Avatar. Det var det ikke mange som forsto, brillene forble ubenyttet
Foto: Jon Winding-Sørensen
Utrolig så mye morsommere det er å ta på ting - for å få demoinstrert forskjellige finesser ved moderne biler
Foto: Jon Winding-Sørensen
Kanskje en litt overraskende øvelse på en bilutstilling. Godt, i hvert fall, å ha noe å holde seg fast i.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det var på bilutstillingen i Genève i 2010 jeg så lyset - jeg SKAL bli disk jockey når jeg blir stor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det er de utroligste gjenstander Volvo design er inspirert av
Foto: Jon Winding-Sørensen
Spennende øvelse hos Mercedes. Man kunne scanne modellen av F 800, og så kom detaljene opp på skjermen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Citroën lanserte sin DS med en underlig anti-retro reklamekampanje. Er det noen som tar vare på røttene, og gjerne ser seg tilbake, er det vel nettopp Citroën.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Alltid en fornøyelse, dagen før dagen, å høre industrilederne tørrtrene på pompøse pressekonferansetaler.
Skråblikk på Genève
Det er mange inntrykk på en bilutstilling, og her får du noen av dem slik de fremstår gjennom kameraet til Jon Winding-Sørensen.
Annonse
Selv om Genève-utstillingen er slutt for i år, og vi her på BilNorge har passert 100 artikler relatert til utstillingen, har vi ikke tenkt å slippe taket riktig ennå.
Fortsatt gjenstår en del artikler, og mens du venter på disse kan du jo hygge deg med et skråblikk på utstillingen fra vår allesteds nærværende Jon Winding-Sørensen.
Selv om bildene taler for seg selv, har vi utstyrt de fleste av dem med en kort tekst.