-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Første Kina-Polo eksportert
Det er nesten 20 år siden Volkswagen, som den første utenlandske bilfabrikken, investerte i Kina. Nå er Volkswagen den første utenlandsk-eide kinesiske bilprodusenten som eksporterer komplette biler derfra. Den første Poloen gikk til Australia.

Den første eksport-Poloen ble bygget i et industriområde i Anting, der myndighetene har opprettet en enorm industripark som de kaller Autocity. På sikt skal det anlegget bli større enn Toyotas hovedfabrikker ved Nagoya i Japan, sier planleggerne.
Det skal ikke ta lang tid før disse VW-produktene blir å finne på andre markeder også, og om noe over et år er flere fabrikker på gang med eksport derfra. Honda først – de bygger en ny fabrikk langt sør i landet. Derfra skal det komme småbiler som skal eksporteres både til Europa og Japan.
Toyota ligger også i startgropa, riktignok har de eksportert en del Xiali-modeller til Mexico allerede, men disse regnes liksom ikke. Typisk tredje-verden modeller med primitive spesifikasjoner og null muligheter til å møte noen sikkerhetskrav.