-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
UAZ i pluzz
Utrolig så mange av dere som er interessert i russiske biler. Det vil derfor sikkert glede en rekke når BilNorge nå kan fortelle at det faktisk ser ut som om UAZ skal gå i pluss i år.
For mens VAZ og GAZ (de to største bilfabrikkene i landet) måtte gå til midlertidig produksjonsstans i høst på grunn av alt for mange importerte brukte biler, har UAZ bare økt. Og selv om de bare møter mellom 60 og 70 prosent av det opprinnelige salgsmålet (som man i dag innrømmer var alt for optimistisk) på 110.000 biler, har man allikevel klart å begynne å tjene penger.
Det er Izvestia som skriver dette og forteller at det hele snudde i juli og at året nok vil ende på nesten 2 millioner dollars i pluss. I fjor tapte de nesten 20 millioner dollars, så dette heter forbedring. En økonomisk prognose på mellom 70 og 80.000 biler neste år høres såpass nøktern ut at det kanskje blir snakk om store penger på bunnlinjen etter 2003.