-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Remarketing & Fleet
-
Hyundai Motor Norway:
Fleet Manager
-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Thomas Schie dyttet ut av pallen
Thomas Schie lå an til en sikker tredjeplass under STCC-finalen på Mantorp Park i Sverige, da ufin kjøring av Rubin Rudholm en runde før mål sendte ham ned på femteplass.

Før dette han Thomas stått for dagens opphenting, da han kjørte seg frem fra 14. startspor.
Thomas Schie har igjennom hele sesongen bevist at han har farten inne med sin Chevrolet Lacetti. Men, det skulle ikke bli like lett under dagens løp på Mantorp. Han fikk riktignok den femte beste tiden under testkjøringen, men under kvalifiseringen fikk han for få runder til å sette noen gode tider.
- Jeg fikk problemer med giroverføringen, og ble stående i depotet, og hadde dermed ingen muligheter. Jeg ble lettere irritert over dette, og bestemte meg for å satse på en kjempestart i selve løpet, sier Thomas Schie.
Kjempestart ble det, for etter noen svinger var Thomas oppe på fjerdeplass, og hadde dermed tatt seg forbi hele 10 biler.
- Den starten er vel noe av det beste jeg har prestert, men jeg ble skjøvet to plasser tilbake av konkurrenter. Da roet jeg litt ned for å stabilisere avstanden til de bak, før jeg prøvde å ta igjen de foran meg, sier Thomas.
Etter 10 runder klarte han å kjøre seg opp til tredjeplass og lå der til fire runder før målpassering, da Safety Car kom på banen.
Etter omstarten hadde han muligheter til å sette inn et angrep på Fredrik Ekblom som lå på andreplass. Men i stedet kom angrepet bakfra, der Robin Rudholm ga Johan Sturesson en dytt som medførte at han igjen kjørte inn i Thomas. Dermed ble det bare femteplass på Schie.
- Jeg blir litt forbannet når slikt skjer. Det skulle ikke være tillatt. Og jeg følte vi virkelig hadde fortjent denne tredjeplassen, etter litt stang ut tidligere i sesongen, sier en skuffet Thomas Schie. Episoden med Rudholm var så stygg at dommerne tok affære rett etter målgang, og flyttet ham ned til 14. plass.
Det ble en syvendeplass totalt i mesterskapet, er du fornøyd?
- Ja, egentlig så er vi det. Vi har bevist at vi har farten og at vi kan hevde oss i teten, men det har ikke bestandig gått vår vei. Vi har hatt mye problemer, sier Thomas Schie som ikke legger skjul på at det frister med mer asfaltracing.
Nå skal det svenske teamet, og bilen Thomas har benyttet i år, kjøre de tre siste rundene i WTCC med en japansk sjåfør. Det blir nyttig lærdom for teamet som da får muligheten til å jobbe tett på fabrikkteamet til Chevrolet.