-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Thomas Schie dyttet ut av pallen
Thomas Schie lå an til en sikker tredjeplass under STCC-finalen på Mantorp Park i Sverige, da ufin kjøring av Rubin Rudholm en runde før mål sendte ham ned på femteplass.

Før dette han Thomas stått for dagens opphenting, da han kjørte seg frem fra 14. startspor.
Thomas Schie har igjennom hele sesongen bevist at han har farten inne med sin Chevrolet Lacetti. Men, det skulle ikke bli like lett under dagens løp på Mantorp. Han fikk riktignok den femte beste tiden under testkjøringen, men under kvalifiseringen fikk han for få runder til å sette noen gode tider.
- Jeg fikk problemer med giroverføringen, og ble stående i depotet, og hadde dermed ingen muligheter. Jeg ble lettere irritert over dette, og bestemte meg for å satse på en kjempestart i selve løpet, sier Thomas Schie.
Kjempestart ble det, for etter noen svinger var Thomas oppe på fjerdeplass, og hadde dermed tatt seg forbi hele 10 biler.
- Den starten er vel noe av det beste jeg har prestert, men jeg ble skjøvet to plasser tilbake av konkurrenter. Da roet jeg litt ned for å stabilisere avstanden til de bak, før jeg prøvde å ta igjen de foran meg, sier Thomas.
Etter 10 runder klarte han å kjøre seg opp til tredjeplass og lå der til fire runder før målpassering, da Safety Car kom på banen.
Etter omstarten hadde han muligheter til å sette inn et angrep på Fredrik Ekblom som lå på andreplass. Men i stedet kom angrepet bakfra, der Robin Rudholm ga Johan Sturesson en dytt som medførte at han igjen kjørte inn i Thomas. Dermed ble det bare femteplass på Schie.
- Jeg blir litt forbannet når slikt skjer. Det skulle ikke være tillatt. Og jeg følte vi virkelig hadde fortjent denne tredjeplassen, etter litt stang ut tidligere i sesongen, sier en skuffet Thomas Schie. Episoden med Rudholm var så stygg at dommerne tok affære rett etter målgang, og flyttet ham ned til 14. plass.
Det ble en syvendeplass totalt i mesterskapet, er du fornøyd?
- Ja, egentlig så er vi det. Vi har bevist at vi har farten og at vi kan hevde oss i teten, men det har ikke bestandig gått vår vei. Vi har hatt mye problemer, sier Thomas Schie som ikke legger skjul på at det frister med mer asfaltracing.
Nå skal det svenske teamet, og bilen Thomas har benyttet i år, kjøre de tre siste rundene i WTCC med en japansk sjåfør. Det blir nyttig lærdom for teamet som da får muligheten til å jobbe tett på fabrikkteamet til Chevrolet.