-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Henning bekreftet
Fredag ble det bekreftet at Henning Solberg skal kjøre Peugeot 206 WRC i syv runder i årets Rally-VM. Dermed har lille Norge to mann på plass i bilsportens elitedivisjon.

–Vi i Peugeot er svært glade for å ha Henning med på laget, og ser frem til hans bidrag til fortsatt suksess for Peugeot i Norge. Dette ser vi på som en flott mulighet til å øke oppmerksomheten rundt Peugeot her i landet, samt skape motivasjon blant alle vi som jobber med Peugeot, uttaler direktør Per-Martin Eng i Peugeot Norge.
Det er Peugeots satellitt-team Bozian som skal drifte bilen til Henning. De samarbeider tett med Peugeot Sport og har tidligere driftet biler for bl.a. Gilles Panizzi og Harri Rovanperä. I teamet får Henning måle krefter mot flere talentfulle førere, blant dem svenske Daniel Carlsson.
- 206 WRC er en konkurransedyktig bil også i 2004, selv om fabrikkteamet kjører den nye 307 WRC. Mitt mål i år er å vise at jeg er god nok for en fast plass som fabrikkfører for Peugeot, uttaler Henning. For at dette målet skal realiseres må han ha flere plassering på poengplass, det vil si blant de åtte beste.
Når det gjelder kampen mellom brødrene Solberg uttaler Henning:
- Petter er verdens beste fører og jeg anser ikke han som konkurrent i år. Jeg skal vise at jeg hører hjemme i rally sirkuset og oppnå et fast fabrikksete, og på sikt etablere meg blant de beste rallyførerne i verden. Peugeot har vunnet merke-VM i tre av de siste fire årene.
Dette engasjementet har en total kostnadsramme på ca 14 millioner kroner for de norske aktørene. Foruten Peugeot Norge dekkes dette av Petter Solberg, flere gode sponsorer, deriblant ESSO, samt egen finansiering fra Henning. Fabrikkteamene beregner ca tre millioner kroner i kostnad pr bil pr løp, og differensen opp til dette dekkes av Peugeot.
Henning skal kjøre følgende VM-runder i 2004: Sverige, New Zealand, Kypros, Hellas (eller Tyrkia), Finland, Storbritannia og Italia. BilNorge følger Rally-VM med spesiell fokus på de norske Solberg-brødrene.