-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Peugeot vil ha tilbake tittelen
Etter fire VM-sesonger skal Peugeot 206 WRC nå pensjoneres. Skjønt noen skal kjøre den tilårskomne modellen neste år også.
Nye Peugeot 307 WRC er basert på 307 CC Coupé Cabriolet, og den har vært testet og utviklet gjennom et helt år. Peugeot føler seg så trygge på nykommeren at de setter den i aksjon fra første VM-runde i Monte Carlo i slutten av januar.
Offisielle Peugeot fabrikkførere i 2004 blir den doble verdensmesteren Marcus Grönholm samt belgiske Freddy Loix. Finnen skal kjøre samtlige 16 VM-runder mens belgieren kan bli byttet ut med spesialister i enkelte av løpene. Målet er å vinne tilbake VM-tittelen for konstruktører fra Citroën i tillegg til at Grönholm og Loix står fritt til å konkurrere om fører-VM. Harri Rovanperä, som opprinnelig var tiltenkt rollen som 2.fører, fikk nylig avskjed på grått papir etter en miserabel innsats i andre halvår 03.
I tillegg til de offisielle fabrikkbilene samarbeider Peugeot med Bozian Racing som skal drifte et antall 206 WRC for unge talenter. Disse er franske Nicolas Vouilloz (27), svenske Daniel Carlsson (27) og portugisiske Miguel Campos (29).
Peugeot nevner også i sin pressemelding at de har et sete til Henning Solberg som skal kjøre 7 VM-runder forutsatt at han får nødvendig støtte fra sine samarbeidspartnere og Peugeots SVENSKE (!!!) importør.
PS! Ikke uventet fikk vi kjapt en tilbakemelding fra PR-sjef Kristin Klæboe hos Peugeot Norge som kan fortelle at det selvsagt skal være den NORSKE importøren. Mer vil hun ikke ut med før avtalen er endelig signert, noe vi har grunn til å tro skjer i nærmeste fremtid.