-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kjetil G. Hovda vant Junior Cup
Det ble en dramatisk finale i Tronrud Bil Junior Rally Cup under dagens Rally Hedemarken. Fire førere kunne stikke av med totalseieren før den avsluttende runden.

Kjetil Gjestemoen Hovda fra Rødberg kjørte inn til seier i klassen, 9,1 sekunder foran Stefan Myhrer fra Knapstad og et halvt minutt foran Bieltvedt. Fjerdeplass gikk til Petter Rolfsen foran Trond G. Svenkerud og Gordon Coleman.
Dermed vinner Hovda årets Tronrud Bil Junior Rally Cup foran Myhrer, Bieltvedt og Rolfsen. Premien innebærer en test i en Suzuki Super 1600 i Ungarn, biltypen som benyttes i Junior-VM.
Det ble også utdelt en premie med betegnelse Concours dElegance til det teamet som har utmerket seg mest med hensyn til profilering gjennom sesongen. Premien gikk til Stefan Myhrer og kartleser Hanne Hemstad som får et besøk hos teamet som drifter Ford i Rally-VM, MSport.
Løpet markerte det siste for Nissan Almera og Tronrud Bil Junior Rally Cup som til sammen har pågått i fem år og vært svært viktig for rekruttering til rallysporten.
–Bilene har vært utrolig driftssikre, rimelige i innkjøp og bare blitt raskere og raskere gjennom årene. De hadde fint holdt en sesong til, men dessverre er det så få som har meldt konkret interesse for å kjøre en sesong til at vi velger å legge ned cupen, sier koordinator John Haugland som har vært ansvarlig for cupen i hele dens levetid. –Men de 20 bilene som er fullt brukbare vil nok fortsatt stille til start i norske rallyløp i mange år fremover.