-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kjetil G. Hovda vant Junior Cup
Det ble en dramatisk finale i Tronrud Bil Junior Rally Cup under dagens Rally Hedemarken. Fire førere kunne stikke av med totalseieren før den avsluttende runden.

Kjetil Gjestemoen Hovda fra Rødberg kjørte inn til seier i klassen, 9,1 sekunder foran Stefan Myhrer fra Knapstad og et halvt minutt foran Bieltvedt. Fjerdeplass gikk til Petter Rolfsen foran Trond G. Svenkerud og Gordon Coleman.
Dermed vinner Hovda årets Tronrud Bil Junior Rally Cup foran Myhrer, Bieltvedt og Rolfsen. Premien innebærer en test i en Suzuki Super 1600 i Ungarn, biltypen som benyttes i Junior-VM.
Det ble også utdelt en premie med betegnelse Concours dElegance til det teamet som har utmerket seg mest med hensyn til profilering gjennom sesongen. Premien gikk til Stefan Myhrer og kartleser Hanne Hemstad som får et besøk hos teamet som drifter Ford i Rally-VM, MSport.
Løpet markerte det siste for Nissan Almera og Tronrud Bil Junior Rally Cup som til sammen har pågått i fem år og vært svært viktig for rekruttering til rallysporten.
–Bilene har vært utrolig driftssikre, rimelige i innkjøp og bare blitt raskere og raskere gjennom årene. De hadde fint holdt en sesong til, men dessverre er det så få som har meldt konkret interesse for å kjøre en sesong til at vi velger å legge ned cupen, sier koordinator John Haugland som har vært ansvarlig for cupen i hele dens levetid. –Men de 20 bilene som er fullt brukbare vil nok fortsatt stille til start i norske rallyløp i mange år fremover.