-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Cadillac hos Opel, og
Holden snart større enn
Nå må Cadillac ta seg sammen. Holden er snart større enn dette klassiske USA-merket. Men et av våpnene er allerede klart: en fremtidig Cadillac skal bygges hos Opel, men under eget navn.

Og dermed kan kanskje kappløpet mellom australske Holden og Cadillac bli enda mer spennende. I fjor solgte Holden litt over 210.000 enheter, omtrent det samme som Cadillac, og godt forbi SAAB. Dessuten tjener de gode penger!
Med planer om 220.000 enheter i år vil Holden gå forbi Cadillac, og dette er åpenbart bare starten på ekspansjonen. For nå vil den tidligere utviklingssjefen hos Opel, Peter H. Hanenberger som er blitt en meget dynamisk Holden-sjef, ekspandere videre.
Han vil gjøre Holden til et globalt merkenavn – i dag dukker bilen opp under andre navn når den selges utenfor Australia/New Zealand-området. Den kommende Pontiac GTO er et eksempel på det. Hva som imidlertid ikke er helt åpenbart er en av nøklene til Holdens suksess: de jobber bare med en plattform. For tiden bygges det 28 versjoner på den, før året er omme skal du kunne telle 35. Hanenberger kaller Holdens to fabrikker for de mest fleksible i hele GM-sfæren.