-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Cadillac hos Opel, og
Holden snart større enn
Nå må Cadillac ta seg sammen. Holden er snart større enn dette klassiske USA-merket. Men et av våpnene er allerede klart: en fremtidig Cadillac skal bygges hos Opel, men under eget navn.
Og dermed kan kanskje kappløpet mellom australske Holden og Cadillac bli enda mer spennende. I fjor solgte Holden litt over 210.000 enheter, omtrent det samme som Cadillac, og godt forbi SAAB. Dessuten tjener de gode penger!
Med planer om 220.000 enheter i år vil Holden gå forbi Cadillac, og dette er åpenbart bare starten på ekspansjonen. For nå vil den tidligere utviklingssjefen hos Opel, Peter H. Hanenberger som er blitt en meget dynamisk Holden-sjef, ekspandere videre.
Han vil gjøre Holden til et globalt merkenavn – i dag dukker bilen opp under andre navn når den selges utenfor Australia/New Zealand-området. Den kommende Pontiac GTO er et eksempel på det. Hva som imidlertid ikke er helt åpenbart er en av nøklene til Holdens suksess: de jobber bare med en plattform. For tiden bygges det 28 versjoner på den, før året er omme skal du kunne telle 35. Hanenberger kaller Holdens to fabrikker for de mest fleksible i hele GM-sfæren.