-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Inn med Jazz
Midt oppi alle Toyota-problemene bør vi kanskje også ta med at Hondas Jazz skal inn i ganske betydelig antall.

Er dette den første Kina-tilbakekallingen? For Hondas spretne, lille Jazz er bygget i Kina – i hvert fall de utgavene vi får. Og det er åpenbart Jazz-utgaver som ikke er solgt i Japan, men alle andre steder, som nå skal inn.
Her er det et lite elektrisk problem, en bryter, som ikke alltid oppfører seg som den skal, og det får betydning for 646.000 biler der denne delen må skiftes. Bryteren befinner seg i vindusheis-avdelingen, og regn kan trenge inn og derved kan det bli brann.
140.000 av disse bilene finnes i USA, resten er fordelt over resten av kloden – Afrika, Sør-Amerika, Asia og Europa. Men så langt er det bare i USA (to) og Sør Afrika (en) slike branner har vært rapportert. Honda tar allikevel ingen sjanser.
Det er 2002-2008 modeller dette dreier seg om. I Norge har Jazz hatt en forbløffende evne til å selge rett under 400 biler/år de siste årene – i fjor kom den noenogtredve over.
PS!
Fra Ole Grangaard hos den norske forhandlerkjeden Auto Elite, får vi opplyst at aksjonen kun gjelder biler med høyreratt - altså ikke de som selges i Norge.
Han forteller også at det leveres en miks av biler produsert i Kina og Japan til Norge, men om ikke lenge vil alle bilene komme fra England.