-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Inn med Jazz
Midt oppi alle Toyota-problemene bør vi kanskje også ta med at Hondas Jazz skal inn i ganske betydelig antall.

Er dette den første Kina-tilbakekallingen? For Hondas spretne, lille Jazz er bygget i Kina – i hvert fall de utgavene vi får. Og det er åpenbart Jazz-utgaver som ikke er solgt i Japan, men alle andre steder, som nå skal inn.
Her er det et lite elektrisk problem, en bryter, som ikke alltid oppfører seg som den skal, og det får betydning for 646.000 biler der denne delen må skiftes. Bryteren befinner seg i vindusheis-avdelingen, og regn kan trenge inn og derved kan det bli brann.
140.000 av disse bilene finnes i USA, resten er fordelt over resten av kloden – Afrika, Sør-Amerika, Asia og Europa. Men så langt er det bare i USA (to) og Sør Afrika (en) slike branner har vært rapportert. Honda tar allikevel ingen sjanser.
Det er 2002-2008 modeller dette dreier seg om. I Norge har Jazz hatt en forbløffende evne til å selge rett under 400 biler/år de siste årene – i fjor kom den noenogtredve over.
PS!
Fra Ole Grangaard hos den norske forhandlerkjeden Auto Elite, får vi opplyst at aksjonen kun gjelder biler med høyreratt - altså ikke de som selges i Norge.
Han forteller også at det leveres en miks av biler produsert i Kina og Japan til Norge, men om ikke lenge vil alle bilene komme fra England.