-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Citroëns møbelmesse
Citroën hadde lagt vekt på elegante interiører på Genève-utstillingen. Og da tenker vi ikke først og fremst på interiørene i bilene.
Spesielt når det gjelder DS skal det jo være et budskap om eleganse og stilige måter å overleve på. Fransk esprit.
De hadde tatt med seg en del av det til Genève. Selvfølgelig var den nye DS 7 Crossback en hovedattraksjon – sammen med Citroën C-Aircross, men underlig nok var den mest sentrale av de to syverne som sto der avsluttet med en underlig, skrikende glinsende bronsekulør.
Elegant? Ikke akkurat.
Trendy? Da vil jeg helst ikke vite hvor den slags er trendy akkurat nå.
Men inne i et eget avlukke som du måtte lete etter en stund sto en nydelig isblå versjon, og plutselig så hele foretaket meget mer attraktivt ut (selv om jeg ikke kan fri meg fra å syns at den nye logoen som var klistret på panseret lignet vel mye på den Facel Vega brukte for 60 år siden).
Du måtte faktisk se litt godt for å finne finessene der i år. For Aircross sto i bunnen av en annen lang korridor, og det var da men begynte å bruke øynene der inne at man virkelig oppdaget Citroën / DS-budskapet denne dagen.
Det virket plutselig som de henvendte seg til interiørmagasinene i mye større grad enn til andre typer av spesialpresse.
De hadde stilt opp en rekke elegante møbelgrupper lands denne lange gangen, oppå lekre tepper i metta jordfarger og med vegger som riktignok var bilrelevante og viste fargeutvalg eller interiørfinesser, men som like godt kunne vært veggene i et kunstgalleri.
Det som er litt synd er at når Citroën endelig har fått alle forhandlerne sine til å se så lekre ut har kundene begynt å kjøpe bilene sine på nettet.