-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kina-Jazz ikke til Norge i år
I år vil det komme ca 10.000 Jazz til Europa, men ingen vil bli solgt i Norge. Direktør Kåre Filseth i Honda Norge vet ikke når det kan bli aktuelt å starte salget av Kina-Jazz i Norge.

- Men det blir i hvert fall ikke i år og jeg vet ikke om det heller blir neste år, sier Filseth.
Honda produserer i Kina bare biler med venstreratt og de første Jazz for Europa skal selges i Be-Ne-Lux. Bilene selges under navnet Fit i Kina og flere andre markeder.
Når Honda får Jazz fra Kina blir det de første Kina-bilene på det norske markedet. Men det selges også i Norge biler fra mange andre eksotiske produksjonsland. Hyundai får Atos fra India, mens flere pickups (bl.a. Mitsubishi, Ford og Mazda) kommer fra Thailand.
Om ikke lenge kommer de første bilene til Norge produsert i Afrika. Det er Toyota som starter salget av Hi Lux produsert i Sør-Afrika. Når alle landets Toyota-forhandlere skal på tur til Asia til høsten, inkluderer besøket ikke bare Japan – men alle skal også til Kina. Men det skal ikke bety at Toyota Norge vil starte import av biler fra Kina.
Eksotiske billand er ikke noe nytt i Norge. Mange husker Ford Escort LX som ble produsert i Brasil og solgt i Norge.