-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Hydrogenracer og rare elbiler
Paris-utstillingen har tradisjon for å inneholde alt. Her skal vi vise noe av det som gjøre denne utstillingen så unik (pluss noen damer).
Dette er den type utstilling hvor jeg lar Golf være Golf og være helt i fred.
Du kan ikke bruke tid på det når du i den ene mikrostanden møter barnebarnsbarnet til oppfinneren av kulepennen (som har laget en superbil) og på den neste standen ser noen som klarer å bygge opp en levende myte som overgår Ferraris.
Da blir det liksom ikke tid til å sjekke helt nøyaktig når den femdørs modellen egentlig kommer til Norge, eller når prisen på den nye Clio blir klar.
Her har jeg samlet noe av Instamatic-jobbingen min i dag, og en del av disse motivene kommer du sikkert til å få i fullt volum her på BilNorge en dag.
For ekseempel VIL jeg finne ut hva Ligier har med Hondas racerbil å gjøre. Mens andre ikke vil dukke opp igjen andre steder enn her og nå.
Dessuten er det en rekke temaer, nye biler, eller fristelser for barna, som overhodet ikke er berørt her, men som vil dukke opp som egne saker senere.
Bilutstillingen i Paris stenger ikke portene før 14. oktober. Det skulle ikke forundre meg om vi holder på med Paris-stoff akkurat like lenge på disse sidene.
Og dermed byr jeg på dagens meget blandede meny.