-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Remarketing & Fleet
-
Hyundai Motor Norway:
Fleet Manager
-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter

Se så vakker selv en moderne Formel 1 bil er, uten all reklamen.

Skreddersydd bagasje bak

Og skreddersydd bagasje foran. Exagon skal få en egen omtale her på BilNorge.

Dame på Cadillac.

Dame på Chevrolet.

Damer på Opel.

Dame på Lexus, men han dansepartneren til høyre hadde ikke samme gode rytme.

Damer på Skoda.

Enda flere damer på en helt annen Skoda.

Damer på Hyundai.

En helt annen dame på en helt annen Hyundai.

Mitsubishis elektriske racerbil så enda rarere ut i virkeligheten.

Dame på Mitsubishi.

De lovte oss de Tomaso. Det var klubben som ville vise oss noen av de gamle. Ikkeno er bedre enn det.

Hyggelig liten elektrisk badebybil.

GTO på en liten Ligier. Svære i kjeften disse sertifikatløse bilene.

Norsk postbil her må det være en historie

Har BMW begynt å bygge små tipp-biler? Ikke akkurat.

Racerbil fra Honda. Som ser ut til å mene alvor. Lovende.

Det er lenge siden vi har sett Ligier-navnet på noe som skal gå fort.

Honda feiret 40 år for Civic

Og hadde det ikke vært for at Andy Warhol hadde vært død i 25 av disse årene, hadde vi trodd at det var han som hadde laget bakveggen.

Du trodde stjerna var Mercedes'. Feil

Norsk designer eller Napaijri?

Den typiske Taxi-kunden i New York setter seg på gulvet når hun skal ut av den nye NY Nissan-Taxien.

Det er sikkert en historie bak denne også.

Endelig en dame igjen. Dame på Wrangler.

Endelig enda en Jeep. Dame på Rubicon.

Dame på Infiniti.

Enda en dame på enda en Infiniti

Smart dame på Smart (jeg kunne ikke dy meg).

Renault hadde de fineste boble-lampene. Dessuten gikk de opp og ned hele tiden. Værsgo bli gæærn egentlig.

Renaults designsjef er ikke kjent for konservativ skostil.

Lady in Red og Fiat.

Dame på Peugeot.

Og så snart journalistene er kastet ut, begynner kveldens selskaper på en rekke av standene. Det er forresten ikke alle journalistene som hives ut

Hydrogenracer. Godtatt påmelding for Le Mans neste år!

Tenk å være ingeniørstudent, og så bygger vi nor sånt som dette på skolen

Rekord for elbil på Magny-Cours. Nesten 106 km/t over en hel time!

De underlige fantes i år også.

Sa jeg underlige? Virkelig underlige. Underligste, kanskje.

Elektrisk Andros-racer.

Dette er også et godt visittkort for en ingeniør-utdannelse.

Skal jeg si deg hvor jeg har sett denne C-stolpen før?

Sjekk ut NSU Pininfarina Quartz, 1981!

Og når du mot slutten av dagen begynner å bli sliten av å rusle, kan du virtuelt peinte din egen virtuelle Mini.
Hydrogenracer og rare elbiler
Paris-utstillingen har tradisjon for å inneholde alt. Her skal vi vise noe av det som gjøre denne utstillingen så unik (pluss noen damer).
Dette er den type utstilling hvor jeg lar Golf være Golf og være helt i fred.
Du kan ikke bruke tid på det når du i den ene mikrostanden møter barnebarnsbarnet til oppfinneren av kulepennen (som har laget en superbil) og på den neste standen ser noen som klarer å bygge opp en levende myte som overgår Ferraris.
Da blir det liksom ikke tid til å sjekke helt nøyaktig når den femdørs modellen egentlig kommer til Norge, eller når prisen på den nye Clio blir klar.
Her har jeg samlet noe av Instamatic-jobbingen min i dag, og en del av disse motivene kommer du sikkert til å få i fullt volum her på BilNorge en dag.
For ekseempel VIL jeg finne ut hva Ligier har med Hondas racerbil å gjøre. Mens andre ikke vil dukke opp igjen andre steder enn her og nå.
Dessuten er det en rekke temaer, nye biler, eller fristelser for barna, som overhodet ikke er berørt her, men som vil dukke opp som egne saker senere.
Bilutstillingen i Paris stenger ikke portene før 14. oktober. Det skulle ikke forundre meg om vi holder på med Paris-stoff akkurat like lenge på disse sidene.
Og dermed byr jeg på dagens meget blandede meny.