-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Nye Smart-rekorder
Smart øker salget for hvert år som går, og fjoråret var (egentlig ganske selvfølgelig) et nytt rekord-år. Den rekorden alle ved fabrikken imidlertid ser frem til er det året man kan avslutte regnskapet med break even. Det kan bli i 2004.

Med 30.031 biler var Italia merkets marked nummer to, mens Frankrike, der den produseres, nøyde seg med snaue 9.000. Fjoråret var også det året da høyrerattede biler ble innført i England, og bilen debuterte i Japan i oktober.
Andre tall fra i fjor forteller om 22% av bilene solgt i cabrio-utgave. Men mer spennende er det at det kommer en facelifted Smart i mars (Geneve), mens Crossblade, Smartn uten karosseriplater på sidene og med lave racing-aktige frontruter, skal bygges i begrenset opplag: 1000 nummererte eksemplarer. Så kommer den nye, litt større Roadsteren neste år, og modellen de skal ha felles med Mitsubishi kommer i 2004.
Også i år investeres det stort i Hambach, eller Smartville som den kalles. 80 millioner euro går stort sett til produksjonsutstyr for den kommende åpne sportsbilen. Nye markeder i år er forøvrig en merkelig blanding: etter at Portugal og Sverige ble medlemmer av familien i fjor, står Kroatia, Ungarn og Taiwan på eksportlisten i år. Og kanskje etter hvert også Norge?