-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nye Smart-rekorder
Smart øker salget for hvert år som går, og fjoråret var (egentlig ganske selvfølgelig) et nytt rekord-år. Den rekorden alle ved fabrikken imidlertid ser frem til er det året man kan avslutte regnskapet med break even. Det kan bli i 2004.

Med 30.031 biler var Italia merkets marked nummer to, mens Frankrike, der den produseres, nøyde seg med snaue 9.000. Fjoråret var også det året da høyrerattede biler ble innført i England, og bilen debuterte i Japan i oktober.
Andre tall fra i fjor forteller om 22% av bilene solgt i cabrio-utgave. Men mer spennende er det at det kommer en facelifted Smart i mars (Geneve), mens Crossblade, Smartn uten karosseriplater på sidene og med lave racing-aktige frontruter, skal bygges i begrenset opplag: 1000 nummererte eksemplarer. Så kommer den nye, litt større Roadsteren neste år, og modellen de skal ha felles med Mitsubishi kommer i 2004.
Også i år investeres det stort i Hambach, eller Smartville som den kalles. 80 millioner euro går stort sett til produksjonsutstyr for den kommende åpne sportsbilen. Nye markeder i år er forøvrig en merkelig blanding: etter at Portugal og Sverige ble medlemmer av familien i fjor, står Kroatia, Ungarn og Taiwan på eksportlisten i år. Og kanskje etter hvert også Norge?