-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ford og GM advarer mot online salg av biler
GM og Ford fortalte fredag at de har gitt sine forhandlere beskjed om ikke å levere biler til rene Internet-forhandlere som CarOrder.com. DC følger antagelig etter.

GMs talskvinne, Rebecca Harris sa at selskaper som CarsDirect.com og CarOrder.com ikke kan yte ettermarked-service for bilene de selger. – Våre forhandlere er viktige for å få produktene frem til forbrukerne, sier Harris. De yter service, de har trenede salgskonsulenter, de kan i det tatt yte alt det et rent nettselskap ikke tilbyr. – Jeg har ennå ikke sett et selskap som kan yte service på en bil via nettet, sa Ann Doyle, talskvinne for Ford.
Med bilpriser under press på grunn av sterk konkurranse og priser tilgjengelige via Internett, mener analytikere at den servicen forhandlerne yter blir viktigere i fremtiden.
Av Terje Ringen – Bilnorge.no