-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Vurderer verdens lengste tunnel
Selv om det vrimler av lange undersjøiske tunneler i Norge, kan vi ikke skryte av verdens lengste. Den må du faktisk til Østen for å finne. Men kanskje kan du snart klare deg med en noe kortere reise.

Det er Japan som i dag har verdens lengste undersjøiske biltunnel, 9,6 kilometer måler den. I Norden er det imidlertid Norge som leder utviklingen, vår lengste er i følge danske Børsen på 8 kilometer. (Er ikke vår lengste fortsatt Bømlafjordtunnelen på 7.888 meter? Kommenter under dersom du har annen informasjon.)
Men nå kan Færøyene komme til å overgå oss. De vurderer å bygge en 12km lang tunnel mellom Strømøen, hvor hovedstaden Torshavn ligger, og den sydlige Sandø. Prosjektet har en kostnadsramme på 600 millioner danske kroner, og i følge samme kilde er det vanskelig å finansiere byggingen med bompenger. Til det er trafikken for lav.