-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Vurderer verdens lengste tunnel
Selv om det vrimler av lange undersjøiske tunneler i Norge, kan vi ikke skryte av verdens lengste. Den må du faktisk til Østen for å finne. Men kanskje kan du snart klare deg med en noe kortere reise.

Det er Japan som i dag har verdens lengste undersjøiske biltunnel, 9,6 kilometer måler den. I Norden er det imidlertid Norge som leder utviklingen, vår lengste er i følge danske Børsen på 8 kilometer. (Er ikke vår lengste fortsatt Bømlafjordtunnelen på 7.888 meter? Kommenter under dersom du har annen informasjon.)
Men nå kan Færøyene komme til å overgå oss. De vurderer å bygge en 12km lang tunnel mellom Strømøen, hvor hovedstaden Torshavn ligger, og den sydlige Sandø. Prosjektet har en kostnadsramme på 600 millioner danske kroner, og i følge samme kilde er det vanskelig å finansiere byggingen med bompenger. Til det er trafikken for lav.