-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Subaru BRZ sprites opp
Her er en spesialutgave som det neppe blir mange av – Subaru BRZ STI.
Det er Subarus avdeling for trimming og motorsport som her har lagt sine hender på BRZ, den folkelige sportsbilen som er utviklet parallelt med søstermodellen Toyota GT-86.
Bilene debuterte i Los Angeles og Tokyo høsten 2011 og kom på markedet året etter.
To morsomme sportsbiler til en oppnåelig pris som aldri ble noen volumselgere, men det var heller ikke meningen. Her er det kun snakk om å tiltrekke seg andre målgrupper enn disse merkene normalt henvender seg til.
Gjennom årene er det kommet nærmere 250 av disse modellene til Norge gjennom offisielle kanaler – fordelt på 186 Toyota GT86 og 56 Subaru BRZ.
I 2013 lanserte Subaru i samarbeid med STI en BRZ tS for det japanske markedet, og det er trolig noe tilsvarende som skjer nå.
Bilen på bildene er knipset utenfor stuedøren til Subarus amerikanske R&D-senter i Ann Arbor, Michigan, og det mest markante er den dominerende bakvingen.
Trolig får bilen noen ekstra hestekrefter, men primært dreier det seg og sporty detaljer i eksteriør og interiør. Subaru har lovet mer info i nærmeste fremtid, men foreløpig aner vi ikke om denne modellen er aktuell for Europa eller ei.