-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Subaru BRZ sprites opp
Her er en spesialutgave som det neppe blir mange av – Subaru BRZ STI.
Det er Subarus avdeling for trimming og motorsport som her har lagt sine hender på BRZ, den folkelige sportsbilen som er utviklet parallelt med søstermodellen Toyota GT-86.
Bilene debuterte i Los Angeles og Tokyo høsten 2011 og kom på markedet året etter.
To morsomme sportsbiler til en oppnåelig pris som aldri ble noen volumselgere, men det var heller ikke meningen. Her er det kun snakk om å tiltrekke seg andre målgrupper enn disse merkene normalt henvender seg til.
Gjennom årene er det kommet nærmere 250 av disse modellene til Norge gjennom offisielle kanaler – fordelt på 186 Toyota GT86 og 56 Subaru BRZ.
I 2013 lanserte Subaru i samarbeid med STI en BRZ tS for det japanske markedet, og det er trolig noe tilsvarende som skjer nå.
Bilen på bildene er knipset utenfor stuedøren til Subarus amerikanske R&D-senter i Ann Arbor, Michigan, og det mest markante er den dominerende bakvingen.
Trolig får bilen noen ekstra hestekrefter, men primært dreier det seg og sporty detaljer i eksteriør og interiør. Subaru har lovet mer info i nærmeste fremtid, men foreløpig aner vi ikke om denne modellen er aktuell for Europa eller ei.