-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mer diesel hos Chevrolet
Med ny dieselmotor i fem av sine modeller håper Chevrolet på å bli et mer aktuelt valg for deg som bilkjøper.

Chevrolet har så langt stått helt uten dieselmotor i C-segmentet. Men nå kommer imidlertid en 120 hesters diesel i både Lacetti og Nubira. Motoren har et dreiemoment på 280 Nm ved 2000 omdreininger.
Med en pris på 229.900 for stasjonsvogna vil Chevrolet helt klart forsøke å hevde seg i en klasse der det allerede en tøff konkurranse om kundene. Likevel mener Trond Magnussen hos den norske importøren at man har noe å by på.
- Sammenligner man priser justert etter utstyrsnivå ligger vi godt under våre konkurrenter. Vi tror at flere nå vil vurdere Nubira.
Han innrømmer at de burde vært tidligere ute med å lansere dieselmotor i det viktige C-segmentet, men det har tatt tid å bli enig med produsenten om pris.
- Disse skulle vært lansert tidligere, men vi har sloss hardt med fabrikken for å komme frem til konkurransedyktige priser.
Captiva med 127 hester
SUVen Captiva har vært den klart viktigste bilen for Chevrolet så langt i år. Likevel ligger man bak salgsmålet. Nå håper man at en mindre og mer avgiftsgunstig motor i Captiva vil gi ny interesse for bilen.
Det er imidlertid interessant å se at det hittil i år er det registrert 186 Captiva. Til sammenligning har Opel solgt 151 stykker av tvillingen Antara.
- Det må vi vel være godt fornøyd med, styrkeforholdet mellom de to organisasjonene tatt i betraktning, sier Magnussen.
Captiva med 127 hk får samme utstyrsnivå som dagens innstegsvariant med 150 hk, men prisen senkes fra kr 439.900 til kr 389.900.
Dette er prisene på de nye dieselvariantene:
Captiva LS 127 hk - kr 389.900
Captiva LT 127 hk - kr 409.900
Nubira SX 120 hk Sedan - kr 219.900
Nubira SX 120 hk Stv. - kr 229.900
Lacetti SX 120 hk 5-dørs - kr 217.900
Epica LT 150 hk 325.900
Epica LT 150 hk Automat 369.900
Alle bilene leveres standard med partikkelfilter.
Verken Nubira eller Lacetti leveres med ESP. Epica får ESP fra januar.