-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Civic i støpeskjeen
Honda er i ferd med å utvikle neste generasjon Civic. Her er en bastard observert i Tyskland.
Trolig lanseres neste generasjon Civic mot slutten av 2016 som 2017-modell. Bilen på disse bildene inneholder trolig teknologi som blir å finne i nykommeren pakket inn i dagens skall – derfor betegnelsen bastard.
Hittil har testing og utvikling foregått i USA og Japan, to av de viktigste markedene for Civic. Men siden denne bilen er observert i Tyskland og bærer engelske skilter, tyder det på at Hondas europeiske R&D-centre i UK også er på banen nå.
Dagens Civic kom på markedet i 2011 i Europa og året etter i USA, så den er snart moden for et generasjonsskifte.
Verdensbil
Neste Civic er, hvis vi har telt riktig, den tiende i rekken, og den blir en global modell som både skal produseres og selges i Europa, Amerika og Asia.
Den kommer i en rekke karosseriformer – som sedan, kombikupe, coupé og stasjonsvogn – sistnevnte primært for Europa.
Mye tyder på at neste Civic vil vokse noe for å demme opp for bortfallet av Accord i de fleste europeiske markeder.
Dagens Civic er allerede blant de aller største i segmentet når det gjelder bagasjerom – det er vel bare Octavia som har mer plass? Den fordelen kan vi regne med blir videreført, både på kombikupeen og stasjonsvognen.