-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Civic i støpeskjeen
Honda er i ferd med å utvikle neste generasjon Civic. Her er en bastard observert i Tyskland.
Trolig lanseres neste generasjon Civic mot slutten av 2016 som 2017-modell. Bilen på disse bildene inneholder trolig teknologi som blir å finne i nykommeren pakket inn i dagens skall – derfor betegnelsen bastard.
Hittil har testing og utvikling foregått i USA og Japan, to av de viktigste markedene for Civic. Men siden denne bilen er observert i Tyskland og bærer engelske skilter, tyder det på at Hondas europeiske R&D-centre i UK også er på banen nå.
Dagens Civic kom på markedet i 2011 i Europa og året etter i USA, så den er snart moden for et generasjonsskifte.
Verdensbil
Neste Civic er, hvis vi har telt riktig, den tiende i rekken, og den blir en global modell som både skal produseres og selges i Europa, Amerika og Asia.
Den kommer i en rekke karosseriformer – som sedan, kombikupe, coupé og stasjonsvogn – sistnevnte primært for Europa.
Mye tyder på at neste Civic vil vokse noe for å demme opp for bortfallet av Accord i de fleste europeiske markeder.
Dagens Civic er allerede blant de aller største i segmentet når det gjelder bagasjerom – det er vel bare Octavia som har mer plass? Den fordelen kan vi regne med blir videreført, både på kombikupeen og stasjonsvognen.