-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Civic i støpeskjeen
Honda er i ferd med å utvikle neste generasjon Civic. Her er en bastard observert i Tyskland.
Trolig lanseres neste generasjon Civic mot slutten av 2016 som 2017-modell. Bilen på disse bildene inneholder trolig teknologi som blir å finne i nykommeren pakket inn i dagens skall – derfor betegnelsen bastard.
Hittil har testing og utvikling foregått i USA og Japan, to av de viktigste markedene for Civic. Men siden denne bilen er observert i Tyskland og bærer engelske skilter, tyder det på at Hondas europeiske R&D-centre i UK også er på banen nå.
Dagens Civic kom på markedet i 2011 i Europa og året etter i USA, så den er snart moden for et generasjonsskifte.
Verdensbil
Neste Civic er, hvis vi har telt riktig, den tiende i rekken, og den blir en global modell som både skal produseres og selges i Europa, Amerika og Asia.
Den kommer i en rekke karosseriformer – som sedan, kombikupe, coupé og stasjonsvogn – sistnevnte primært for Europa.
Mye tyder på at neste Civic vil vokse noe for å demme opp for bortfallet av Accord i de fleste europeiske markeder.
Dagens Civic er allerede blant de aller største i segmentet når det gjelder bagasjerom – det er vel bare Octavia som har mer plass? Den fordelen kan vi regne med blir videreført, både på kombikupeen og stasjonsvognen.