-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Hemmelig småbil
Det er ikke lett å se, men bak denne kamuflasjen skjuler det seg en svært viktig småbil.
Vi fikk et hint om hvordan den skal se ut da Ford viste konseptbilen Verve i Frankfurt, for her er det etterfølgerens til Ford Fiesta som er ute på test.
Åstedet er de franske alpene, men teamet fra Fords britiske utviklingssenter avslører opphavet til bilen.
Her kan du lese om Verve Concept
Dette er tidlige bilder på offentlig vei– så langt har det meste av utviklingen foregått bak høye gjerder på testbaner.
Fortsatt Fiesta?
Om modellen fortsatt skal hete Fiesta er usikkert, for den blir så totalt annerledes enn sin kantete forgjenger som ikke helt har svart til forventningene for Ford. Ford røper også at den nye bilen skiller seg radikalt fra konkurrenter som Polo, Corsa og Clio – dette primært for å appellere til en yngre målgruppe enn tidligere.
Plattformen er felles med Mazda2, men denne gangen er det japanerne som har stått for det meste av utviklingen og bilene vil bli produsert på hvert sitt samlebånd.
Som dagens Fiesta kommer også etterkommeren i 3- og 5-dørsutgaver.
Her kan du se hva vi skrev om Mazda2 etter vær første prøvetur på bane