-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hemmelig småbil
Det er ikke lett å se, men bak denne kamuflasjen skjuler det seg en svært viktig småbil.
Vi fikk et hint om hvordan den skal se ut da Ford viste konseptbilen Verve i Frankfurt, for her er det etterfølgerens til Ford Fiesta som er ute på test.
Åstedet er de franske alpene, men teamet fra Fords britiske utviklingssenter avslører opphavet til bilen.
Her kan du lese om Verve Concept
Dette er tidlige bilder på offentlig vei– så langt har det meste av utviklingen foregått bak høye gjerder på testbaner.
Fortsatt Fiesta?
Om modellen fortsatt skal hete Fiesta er usikkert, for den blir så totalt annerledes enn sin kantete forgjenger som ikke helt har svart til forventningene for Ford. Ford røper også at den nye bilen skiller seg radikalt fra konkurrenter som Polo, Corsa og Clio – dette primært for å appellere til en yngre målgruppe enn tidligere.
Plattformen er felles med Mazda2, men denne gangen er det japanerne som har stått for det meste av utviklingen og bilene vil bli produsert på hvert sitt samlebånd.
Som dagens Fiesta kommer også etterkommeren i 3- og 5-dørsutgaver.
Her kan du se hva vi skrev om Mazda2 etter vær første prøvetur på bane