-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Flærr fra Australia
Det har absolutt ingen relevans for Norge, men likevel ofrer vi noen linjer på å fortelle at britiske Monaro-fans snart kan få et plaster på såret.
Holden-bygde Monaro fikk raskt sin menighet i Vauxhall-landet, men dessverre tar alle lykkelige historier slutt – så også produksjonen av Monaro. Men nå kommer et nytt tilbud til alle venner av kraftige V8-motorer og bakhjulsdrift.
Vauxhall VXR8 er betegnelsen på nykommeren som i Australia heter Holden HSV Clubsport R8. Den byr på enda mer godlåt fra sin 6-liters V8. Maks effekt er 420 hk og den har et dreiemoment på 550 Nm. Null til 60 mph. (96 km/t) kan foretas på under fem sekunder, og det er det ikke mange biler i denne klassen som tilbyr.
Om den mangler noe av råskapen fra coupéen Monaro, tar den nye sedanen det igjen på de praktiske fordeler fire dører og et stort bagasjerom byr på.
Klimaanlegg og skinninteriør er standard mens en del nok vil sette pris på at stabilitets- og traksjonshjelpemidler kan kobles ut. Pyser kan velge automatkasse mot pristillegg mens ekte entusiaster nok vil sverge til den manuelle standardkassa.
Med kraftige bremser loves stoppegenskaper bedre enn Lamborghini Murcielago og BMW M5. Prislappen i Storbritannia er på beskjedne £ 34.995.
Australske muskelbiler ruler og vil garantert få nye tilhengere med dette innslaget. Tenk hva vi går glipp av her til lands.