-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
EU vil ha lys hele døgnet
EU vil følge Nordens eksempel og vil at alle bilister skal kjøre med lyset tent døgnet rundt.

Undersøkelser viser at det kan spare mellom 1200 og 2000 trafikkdrepte i året. Men motstanderne hevder at om alle skal bruke lys, vil drivstofforbruket øke og at utslippet av CO2 vil gå opp med 3 prosent.
14 av EUs 25 medlemmer har i dag enten regler for kjørelys eller er i ferd med å innføre det. Og EUs kommisjon vil at kjørelys skal bli standard i alle EU-land. Det vil redusere antall ulykker da bilene lettere vil bli oppdaget av myke trafikanter.
I flere land i Sør-Europa er det ikke uvanlig at bilistene ikke bruker lys selv når det er mørkt. Ekstra ille er det i tidligere Øst-Europa, men nå kommer det nye krav om at lys skal brukes døgnet rundt.
Med kjørelys øker drivstofforbruket. Undersøkelser gjort av bl.a. Saab og Volvo viser at forbruket på deres biler øker med 0,3 prosent når lyset er tent hele døgnet. Målet er nå å finne lyssystem som krever mindre energi.
Praksis i dagens Europa er meget forskjellig. Mens Danmark, Estland, Finland, Latvia, Østerrike, Portugal, Sverige, Norge, Slovenia og Tsjekkia har krav om kjørelys på alle veier året rundt, er det i Italia og Ungarn bare krav om kjørelys på alle veier utenom tettbebyggelse.
I Litauen er det kjørelys bare fra november til mars, og i Polen fra oktober til februar. I øvrige EU-land er kravet fra EU at det skal innføres krav om kjørelys det nærmeste året.