-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
To konsepter fra Mitsubishi
Mitsubishi skal vise to nye konseptbiler i Genève – en hybrid pickup og et eksempel på fremtidens elbil.
GR-HEV er forkortelse for Grand Runner Hybric Electric Vehicle, og er en pickup i samme klasse som dagens L200. Concept GR-HEV har elektrisk motor både foran og bak som sørger for avansert firehjulsdrift (S-AWC).
Super All-wheel control fungerer i prinsippet på samme måte som i rallybilen Lancer Evolution samt Outlander Plug-in Hybrid EV, hvor hvert hjul kan kontrolleres under alle kjøreforhold for maksimal stabilitet, kjørekomfort og fremkommelighet.
I tillegg til ren elektrisk drift med to elmotorer, vil en dieselmotor som normalt lader opp fremdriftsbatteriet, også kunne kjøre bilen direkte.
Mitsubishi antar at CO2-utslippene vil være under 149 g/km, noe som er langt under nivået på dagens pickups.
Den andre konseptbilen har betegnelsen CA-MiEV, der de to førrste bokstavene er en forkortelse for Compact & Advanced technology.
Mitsubishi ser for seg at småbiler i fremtiden vil være helelektriske, og at batterier med nye styringssystemer og høyere tetthet kommer.
Ladingen foregår uten kabel, fordi fremdriftsbatteriet kan lades trådløst via induksjon. Sammen med et lettvekts chassis og avansert aerodynamikk vil en rekkevidde på rundt 300 km kunne tilbys.