-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
To konsepter fra Mitsubishi
Mitsubishi skal vise to nye konseptbiler i Genève – en hybrid pickup og et eksempel på fremtidens elbil.
GR-HEV er forkortelse for Grand Runner Hybric Electric Vehicle, og er en pickup i samme klasse som dagens L200. Concept GR-HEV har elektrisk motor både foran og bak som sørger for avansert firehjulsdrift (S-AWC).
Super All-wheel control fungerer i prinsippet på samme måte som i rallybilen Lancer Evolution samt Outlander Plug-in Hybrid EV, hvor hvert hjul kan kontrolleres under alle kjøreforhold for maksimal stabilitet, kjørekomfort og fremkommelighet.
I tillegg til ren elektrisk drift med to elmotorer, vil en dieselmotor som normalt lader opp fremdriftsbatteriet, også kunne kjøre bilen direkte.
Mitsubishi antar at CO2-utslippene vil være under 149 g/km, noe som er langt under nivået på dagens pickups.
Den andre konseptbilen har betegnelsen CA-MiEV, der de to førrste bokstavene er en forkortelse for Compact & Advanced technology.
Mitsubishi ser for seg at småbiler i fremtiden vil være helelektriske, og at batterier med nye styringssystemer og høyere tetthet kommer.
Ladingen foregår uten kabel, fordi fremdriftsbatteriet kan lades trådløst via induksjon. Sammen med et lettvekts chassis og avansert aerodynamikk vil en rekkevidde på rundt 300 km kunne tilbys.