-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lekker Genesis på vei mot Europa
Genesis har i dag avduket sin nye G70 Shooting Break som er skreddersydd for Europa.
Det er bare en drøy uke siden Hyundais luksusmerke avslørte at nå står Europa for tur – riktig nok bar tre markeder i første runde.
I dag understreker de alvoret i sine planer ved å annonsere en splitter ny modell som er utviklet spesielt med tanke på europeisk smak – G70 Shooting Brake.
Bilen er basert på G70 sedan som kom på markedet i fjor høst, en direkte konkurrent til BMW 3-serie / Mercedes C-Klasse, og allerede da antydet vi at denne burde være svært aktuell for Europa samtidig som vi viste spionbilder av en godt kamuflert Shooting Brake.
Nykommeren har samme utvendige mål som sedanen med en lengde på 4,685 meter, en bredde på 1,85 meter og en høyde på 1,40 over en akselavstand på 2,835 meter.
Men den nye formen har gitt plass til et bagasjerom med 40 prosent mer kapasitet, samtidig som baksetet kan splittes 40:20:40 når man skal ha med sportsutstyr eller lengre gjenstander.
Fronten har tilsvarende design som sedanen med en lavt plassert grill som skal gi inntrykk av en sprinter som står klar i startgropen. Og selvsagt er Genesis’ varemerke med splittede lykter, både foran og bak, på plass.
Bakruten snor seg rundt hekken og øverst på bakluka sitter en integrert spoiler som fremhever bilens sportslige ambisjoner.
G70 Shooting Brake blir femte Genesis-modell i Europa. Allerede til sommeren åpnes ordrebøkene for luksussedanen G80 og SUV-en GV80 i Tyskland, Storbritannia og Sveits, mens G70 sportssedan og GV70 SUV vil følge etter.
Foreløpig er det ikke kjent når G70 Shooting Brake lanseres, og det sies heller ikke noe om andre markeder enn de tre nevnte.