-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Takløs super-Lexus på vei
Lexus IS-F leverer krefter som få andre – nå kommer cabrioletversjonen.
Som en direkte konkurrent til BMW M3 Cabriolet kommer nå Lexus med en cabriolet-utgave av den ville IS-F.Bilen på bildene ble fotografert under testing på Nürburgring (hvor ellers?), og en 5-liters V8 skal fortsatt sørge for drøyt 420 hestekrefter og 500 Newtonmeter.Les også at Nürburgring har store finansielle problemer.Til forskjell fra IS-F sedan har cabrioleten fått en stor spoiler på bakluka. Om denne ender opp på produksjonsmodellen gjenstår å se.Av de veldig få andre forskjellene mellom denne og den vanlige – om man kan kalle den det – IS-F er at ekosrørene nå er runde, og ikke ovale.Dagens generasjon Lexus IS nærmer seg nå åtte år i produksjon, og dette er kanskje siste stunt før en nye generasjon lanseres.Les også hva vi skrev om IS når den var ny.