-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Takløs super-Lexus på vei
Lexus IS-F leverer krefter som få andre – nå kommer cabrioletversjonen.
Som en direkte konkurrent til BMW M3 Cabriolet kommer nå Lexus med en cabriolet-utgave av den ville IS-F.Bilen på bildene ble fotografert under testing på Nürburgring (hvor ellers?), og en 5-liters V8 skal fortsatt sørge for drøyt 420 hestekrefter og 500 Newtonmeter.Les også at Nürburgring har store finansielle problemer.Til forskjell fra IS-F sedan har cabrioleten fått en stor spoiler på bakluka. Om denne ender opp på produksjonsmodellen gjenstår å se.Av de veldig få andre forskjellene mellom denne og den vanlige – om man kan kalle den det – IS-F er at ekosrørene nå er runde, og ikke ovale.Dagens generasjon Lexus IS nærmer seg nå åtte år i produksjon, og dette er kanskje siste stunt før en nye generasjon lanseres.Les også hva vi skrev om IS når den var ny.