-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Takløs super-Lexus på vei
Lexus IS-F leverer krefter som få andre – nå kommer cabrioletversjonen.
Som en direkte konkurrent til BMW M3 Cabriolet kommer nå Lexus med en cabriolet-utgave av den ville IS-F.Bilen på bildene ble fotografert under testing på Nürburgring (hvor ellers?), og en 5-liters V8 skal fortsatt sørge for drøyt 420 hestekrefter og 500 Newtonmeter.Les også at Nürburgring har store finansielle problemer.Til forskjell fra IS-F sedan har cabrioleten fått en stor spoiler på bakluka. Om denne ender opp på produksjonsmodellen gjenstår å se.Av de veldig få andre forskjellene mellom denne og den vanlige – om man kan kalle den det – IS-F er at ekosrørene nå er runde, og ikke ovale.Dagens generasjon Lexus IS nærmer seg nå åtte år i produksjon, og dette er kanskje siste stunt før en nye generasjon lanseres.Les også hva vi skrev om IS når den var ny.