-
Car Purchaser
Arval AS
-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Ansiktsløft for Skodas minste SUV
Fire år etter lanseringen er det tid for en oppgradering av Skoda Karoq.
Internasjonalt er Karoq Skodas nest mest solgte modell etter Octavia med over en halv million biler siden 2017, men i Norge står den i skyggen av storebror Kodiaq og har aldri nådd opp til de volumene forgjengeren Yeti hadde.
Totalt det i perioden 2017 frem til i dag registrert 1947 nye Karoq på norske skilter, et beskjedent antall sammenlignet med Kodiaqs 6802 og Yetis 6532.
Men også Kodiaq blir snart forbikjørt av nykommeren Enyaq – den er allerede registrert i et antall av 5183 bare i år, på tross av store leveringsproblemer og lange ventelister.
Nye Karoq får kosmetiske endringer inkludert en mer markant grill, slankere hovedlykter og baklys for å fremstå som mer moderne. Nye hjul skal sammen med aerodynamiske detaljer og en ny hekkspoiler bidra til senket CO2-utslipp.
Interiøret får nye farger og stoffer, om ønskelig produsert av bærekraftige materialer.
På teknologifronten blir LED Matrix standard i tillegg til av bilen får flere nye assistentsystemer.
Karoq tilbys med fem bensin- og dieselmotorer med effekter fra 110 til 190 hestekrefter. Det kraftigste alternativet, 2.0 TSI med 190 hk, er forbeholdt Karoq Sportline og leveres i kombinasjon med firehjulsdrift og automatkasse.
2.0 TDI med 150 hk leveres valgfritt med drift på to eller fire hjul, og de øvrige motorene kombineres med forhjulsdrift.