-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Folkelig Maybach
Den mest luksuriøse armen til Mercedes har nye modeller under utvikling.
Ta overskriften med en klype salt, for selv om Mercedes-Maybach nå legger listen lavere, er det ikke akkurat snakk om en bil for folk flest.
Det er ikke alle som har behov for så store biler som dagens Maybach-modeller, forlengede og utstyrsspekkede S-Klasser som leveres i to lengder, den ordinære som vi møtte samtidig i Los Angeles og Guangzhou i fjor høst, og den enda større og enda mer eksklusive Pullman-utgaven.
Lover mer
Sentrale personer i Daimler-konsernet har mer enn antydet at vi kan forvente flere Maybach-varianter i årene fremover. De kan jo med relativt enkle grep modifisere eksisterende Mercedes-produkter til noe langt mer eksklusivt.
Og her kommer de første bilder av en forlenget E-Klasse som allerede er kommet så langt i prosessen at den er utenfor det strengt lukkede fabrikkområdet på test.
Vi vet jo fra tidligere at det nærmest er et krav med forlenget akselavstand for å lykkes i Kina, og det fins flere markeder i Asia og Midtøsten der pengene sitter løst når eksklusive fristelser fra for eksempel Maybach dukker opp.
Øverste divisjon
Her møter ikke Mercedes de tradisjonelle konkurrentene, Audi og BMW, men sikter seg inn mot deres langt mer eksklusive fettere, Bentley (som tilhører VW-konsernet) og Rolls-Royce (fra BMW-familien).
Flere av super-luksusbil-produsentene har jo mer enn antydet at de skal lansere SUV-er i årene fremover, og innen den klassen er det ingen som har så lang og rik erfaring som Mercedes. Det burde gi Maybach gode muligheter til å være helt i spiss innenfor denne nisjen.
Les mer om: