-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Klar med sjekkheftet?
Dersom du besitter en romslig leketøykonto du ikke helt vet hvordan du skal disponere, kan dette være av interesse. Og dersom kontoen er mer enn romslig, kan du stille deg i kø for både sportslighet og komfort.
Rolls-utfordrer
Men så er det ikke akkurat ordinære kjøretøy det er snakk om heller. Skreddersøm er vel det best dekkende uttrykk når det gjelder Maybach, den neste store luksuslimousinen fra Stuttgart. Her er det ikke spart på noe som helst, og luksus og kvalitet er satt i høysetet. Du kan selv designe interiøret i bilen med god hjelp av et spesialteam bestående av Mercedes fremste ingeniører og designere. Elektriske justerbare flyseter bak, barskap med varme og kalde drikker, stort elektrisk styrt glasstak, et avansert system for underholdning, tre telefoner og portabel computer og videospiller er selvfølgeligheter om bord.
Akselavstanden på Maybach blir lenger enn på en Mercedes S600 og bilen drives av en bi-turbo V12er med krefter så det holder. Luftdemping sørger for at du forflytter deg med maksimal komfort. Dersom du ønsker en enda lenger utgave enn standard-versjonen fikser Maybach-teamet det også for deg. Produksjonen av Maybach starter i 2002 i en ny spesialfabrikk i Sindelfingen nær Stuttgart.
Ferrari-alternativ
Dersom du vil skille deg ut fra alle Ferrariene og Porschene på norske veier kan dette være alternativet. Mercedes SLR prototype vakte stor oppmerksomhet da den ble vist frem i Detroit i 1999. Den er utstyrt med en AMG-tunet 5,5-liters V8er som gjør unna 0 til 100 på 4,2 sekunder og tar deg med til en topphastighet på nærmere 320 km/t.
Mercedes-Benz SLR McLaren er det endelige navnet på bilen som skal bygges i England, nærmere bestemt ved McLaren fabrikken i Woking. Det blir ingen direkte masseproduksjon, Mercedes regner med at ca 500 eksemplarer vil forlate fabrikken årlig. Bilen baseres på materialer og teknologi hentet fra Formel 1. Karosseriet utformes i karbonfiber og andre spesialmaterialer for å gi maksimal stabilitet og sikkerhet. Keramiske bremseskiver sørger for at bilen stopper raskt selv fra høye hastigheter.
Doble, runde frontlykter viser slektskapet til øvrige Mercedes-modeller og måkedører, tilsvarende de Mercedes benyttet på sine SL sportsbiler på 50-tallet, åpner seg automatisk med gassfjærer.
Med norske fartsgrenser på 90 km/t på motorvei får vi neppe se mange eksemplarer av disse med N-merke i bakruta. Men en og annen børsspekulant vil nok unne seg et eksemplar, eller kanskje begge.