-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Ny bil fra nytt senter
Mercedes åpnet i går et nytt R&D og designsenter i Peking. Åpningen ble markert med avdukingen av en konseptbil.
Vision G-Code er utviklet i samarbeid mellom Daimlers hovedkvarter i Sindelfingen og det nye senteret i Peking. Den betegnes som en SUC, Sports Utility Coupé, og er enda mer kompakt enn GLA.
Lengden er 410 cm, bredden 190 cm og høyden bare 150 cm. Kabinen har klare coupéformer og B-stolpen er fraværende slik at dørene åpner seg i hver sin retning og gir komfortabel inn- og utstigning for de 2+2 det er plass til om bord.
Bilen har hybrid drivlinje, men detaljer får vi foreløpig ikke om hva kombinasjonen består av. Vi forventer forbrenningsmotor av et eller annet slag på forhjulene og elmotor bak. Dermed kan man velge hvilke hjul som skal drive bilen, avhengig av kjøremodus.
Grillen består av en holografi slik at man kan se hva slags kjøremodus bilen befinner seg i fra utsiden. Den er flankert av LED hovedlys. På A-stolpene sitter små kameraer som erstatter de utvendige speilhusene.
Selv om dette er en ren design- og teknologistudie er det ikke umulig at Mercedes gir hint om en kommende mini-SUV – en utfordrer til den kommende Audi Q1.