-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
De mest populære bilfargene
Resultatene av DuPonts popularitetsrapport for bilfarger, som nylig ble presentert, viser at sølv og svart fortsatt konkurrerer om å være de ledende bilfargene i verden.

Rapporten viser at bare to prosent skiller sølv (26 prosent) og svart (24 prosent) som de ledende lakkfargene globalt. Hvit, perlehvit og grå deler tredjeplassen.
I Europa ligger svart og svart effektfarge øverst på listen for nesten alle kjøretøyskategorier, med 24 prosent. Grå er nå andrevalget totalt med 19 prosent, og sølv har falt ned til tredjeplass med 17 prosent popularitet i Europa.
Men det finnes unntak: Grå dominerer for eksempel i mellomklassen og for flerbruksbiler, men bare med liten margin.
Rapporten inneholder informasjon om regionale trender fra 11 ledende bilregioner i verden. Det er den mest omfattende rapporten om global bilfargepopularitet, og er den første i sitt slag globalt.
- Rapporten viser at nøytrale farger fortsatt er de mest populære i Europa, der svart, grå og sølv kjemper om topplasseringen, sier Linda Van Calster i DuPont Refinish i en melding.
- Men etter hvert som forbrukerne ønsker mer innovativ kjøretøysdesign og styling, kreves mer komplekse farger, selv i den nøytrale paletten, sier hun.