-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
WashTec med 5-års garantiordning
For å forebygge uenighet når regninger sendes i forbindelse med serviceoppdrag på kundenes bilvaskemaskiner, har WashTec utviklet et garantitilbud som i praksis eliminerer grunnlaget for uenigheter: Ved å bli enig om et fast beløp ved kjøpstidspunktet, vil ikke kjøperen av maskinen få noen regninger på fem år utover det avtalte faste beløpet.

- Løsningen skaper forutsigbarhet og gjør kundens budsjettering meget enkel. I tillegg vil dette resultere i at partene ikke behøver å bruke urasjonell tid på å diskutere realiteten rundt tilsendte regninger. Begge parter kan konsentrere seg om det som er viktig, nemlig hvordan vi skal betjene våre kunder på beste måte.
- I WashTec er vi opptatt av fokus på de rette ting. Vi ønsker å legge forholdene til rette for at våre kunder skal kunne bruke sin tid på å selge vask, og som leverandør ønsker vi å bli oppfattet som en samarbeidspartner i denne sammenheng, sier adm. direktør Arild Ingebretsen (bildet) i WashTec Norge AS.
Bilvask er hovedtema i MotorBransjens mai-utgave.