-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Ambisiøse planer
Zeekr’s produktplan avslørt
Zeekr, som vel er blant de mest spennende Geely-merkene, har fått detaljer om sine fremtidige produktplaner avslørt av Deutsche Bank.
Forholdsvis ferske Zeekr har allerede seks modeller på markedet i Kina. Med 17.000 biler i mai – langt foran både Volvo og Polestar – er de nå på 24. plass på kinesisk merkestatistikk og øker vesentlig raskere enn Lynk & Co som lå 250 biler foran i mai.
Zeekr er vel også det Geely-selskapet som har vært minst mislykket med sin børsintroduksjon. Polestar er jo ikke akkurat børsens yndling for tiden, og Lotus som gikk på børs i februar startet på litt over 10 milliarder dollar og er nå nede på 6,62.
Zeekr, som ble verdsatt til 5,1 milliarder dollar ved IPO-en i mai, har fremdeles en markedsverdi på 4,7 milliarder. Så langt en akseptabel børshistorie.
Det sier seg selv at en bedrift som Zeekr overvåkes av andre enn motorjournalister.
For eksempel bankfolk.
LES OGSÅ:
-
Made in Sweden (nesten)
Svensk innflytelse kan være akkurat det premium-merket Zeekr trenger for å lykkes. Med litt justering.
-
Mange nyheter presentert på første dag av eCarExpo
Flere bilmerker og bilimportører er i dag til stede på elbilmessen eCarExpo på Lillestrøm, som arrangeres parallelt med Automessen.
-
Zeekr med ny Shooting Brake
Nå er Zeekr på plass i Norge, og vi kan vente en jevn strøm av nyheter. I dag er det deres andre Shooting Brake modell som vises.
-
Zeekr utvider nedslagsfeltet
Etter å ha vært lansert i Norge er nå Zeekr endelig offisielt lansert i Norge. Og fra en forhandler er de nå oppe i tre, med klare planer om tre til.
-
Zeekr endelig på plass i Norge
Zeekr lanserer nå sine elbiler i Norge. Zeekr 001 shooting brake og Zeekr X kompakt-SUV blir tilgjengelig for bestilling senere denne måneden. De første kundeleveransene vil finne sted innen utgangen av året.
-
Ny familie-elbil fra Zeekr
Vi venter fremdeles på beskjed om hva som vil skje med Geelys mest offensive merke, Zeekr, i Norge. Men Zeekr venter ikke med å presentere nye modeller.
-
Nytt kinesisk karosserispråk
Noen som husker den gangen vi lo av kineserne fordi de etterliknet alt fra vesten, og resultatet så allikevel ut som en vits? Glem det – nå viser de dristig originalitet, til og med i karosseridesign.
-
Halvbror til Volvo
Zeekr X er det ukjente bilmerket som ved nærmere studier ikke er så ukjent likevel. Designet og utviklet i Göteborg håper Zeekr med den kompakte SUV-en X å bite fra seg i Norge.
-
Mangfold hos Zeekr
Det begynner snart å bli litt krevende å følge med på modelltilbudet fra Zeekr. Den siste ser virkelig spennende ut.
-
Zeekr utfordrer med ny sedan
Zeekr benyttet den nylig avholdte bilmessen i Guangzhou til å vise sin nye sedan. I første runde skal den selges i Kina, men det ligger også eksport i luften.