-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Porsches nye beist
Så mye som 550 hester kan være på plass når Porsche setter sin 997-baserte 911 GT2 i produksjon senere i år.
Den er enkel å kjenne igjen på grunn av manglende tåkelys i frontfangeren, om du sammenligner med 911 Turbo, og en enorm bakspoiler avslører at dette er en GT2.
Til tross for at mange ikke trodde Porsche ville sette dette beistet i produksjon, kommer nå altså en GT2-utgave av 997.
Carparazzi, som har tatt disse bildene, peker på at bakvingen kan bli forandret før den blir satt i produksjon, mens andre av de aerodynamiske detaljene nok vil bli beholdt.
Det forventes at GT2 vil ha minst 520 hestekrefter – men ingen blir overrasket om det tyske sportsbilmerket drar til med så mye som 550.
GT2 blir trolig den første serieproduserte Porsche 911 med en toppfart på over 320 kilometer i timen.