-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Porsches nye beist
Så mye som 550 hester kan være på plass når Porsche setter sin 997-baserte 911 GT2 i produksjon senere i år.
Den er enkel å kjenne igjen på grunn av manglende tåkelys i frontfangeren, om du sammenligner med 911 Turbo, og en enorm bakspoiler avslører at dette er en GT2.
Til tross for at mange ikke trodde Porsche ville sette dette beistet i produksjon, kommer nå altså en GT2-utgave av 997.
Carparazzi, som har tatt disse bildene, peker på at bakvingen kan bli forandret før den blir satt i produksjon, mens andre av de aerodynamiske detaljene nok vil bli beholdt.
Det forventes at GT2 vil ha minst 520 hestekrefter – men ingen blir overrasket om det tyske sportsbilmerket drar til med så mye som 550.
GT2 blir trolig den første serieproduserte Porsche 911 med en toppfart på over 320 kilometer i timen.