-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg: BMW X1 xDrive
Tiguan er allrounderen i dette selskapet – ikke bare en Volkswagen-SUV, men en folke-SUV.
Den innkasserer bra med poeng når det gjelder utstyr, sikkerhet og motorytelse, men står ikke like støtt i konkurransen når det gjelder komfort og forbruk. Sistnevnte må tiptronic-giret ta skylden for.
Kuga har kjøreegenskapene som en av sine sterke sider.
I sammenligning med BMW X1 fikk vi en aha-opplevelse når det gjelder førermiljøet: Det ble plutselig veldig tydelig at det nærmer seg to år siden debuten i Genève.
Selv om vi denne gang ikke er like imponert over kjøreegenskapene som vi vanligvis er når BMW står på menyen, kaprer X1 tilstrekkelig med poeng til å stå igjen som en klar vinner.
Spesielt imponerende er det at testens sterkeste motor har det laveste forbruket.
I forhold til Kuga og Tiguan er det bare på ett punkt at BMW X1 faller av lasset: Prisen på vår testbil ligger på et hinsides nivå.