-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Golf 8, enda litt nærmere
Med en ny offisiell skisse er vi kommet enda litt tettere på neste års helt nye VW Golf.

Ved sitt nylige Brand Annual Session kunne Volkswagen-toppene for eksempel fortelle at de hadde satt seg enda tøffere økonomiske mål. De skal nå 6 % driftsmargin allerede i 2022 – flere år tidligere enn de har sagt før.
Men av større interesse for ikke-aksjonærer er kanskje at det dukket opp enda en ny detalj om den kommende Golf.
Den blir nummer 8 i rekken, skal bygges på en modifisert MQB-arkitektur og veie minst 70 kg mindre enn den gamle, takket være lettvekts-materialer, og den skal få en lett-hybrid versjon som grunnmodell.
Det vil også komme GTI og R-versjoner, inntil 350 hk, og en plug-in modell, men ingen batterielektrisk versjon.
Det markedet er det den nye I.D. familien som vil ta seg av, og den første skal lanseres ikke lenge etter at Golf 8 er vist frem for første gang.
Les også: Volkswagen viser el-plattform
Noen dato er vel ennå ikke satt, men Volkswagen har for lengst fortalt at den første skal rulle av båndet i Wolfsburg i juni neste år.
Volkswagen sier at lanseringen av denne blir minst like viktig som lanseringen av den første I.D. modellen, og at denne åttende Golf-versjonen har gjennomgått den største utviklingen i modellens 43 år lange historie.
Interiøret kalles en revolusjon i designavdelingen. Vi får se, signalene tyder på at en enorm skjerm vil erstatte de klassiske instrumentene, akkurat som i nye A-Klasse.
Og selvfølgelig skal dette bli den mest oppkoblede Folkevognen noensinne og åpne døren inn i den digitale tidsalderen.
Utvendig har vi nå denne skissen å støtte oss på. Den ble vist frem på samme samling der de snakket om å nå seks prosent.
Samme størrelse som den gamle omtrent, men et flatere tak og strammere karosseriflater vil gjøre at den ser større ut.
Så antydes det en stigende beltelinje akkurat som på Arteon.
Men de heftigste signalene på denne skissen er signatur-lysene. Først og fremst de høye baklyktene (hvis det er det de er da, og ikke bare en skarp avslutning på hatchen), men også de ganske slappe frontlyktene som her i hvert fall ser ut som de har hengende øyelokk.
Når VW nå har begynt med disse små dryppene kan vi nok snart vente oss et klarere bilde av Golf den Åttende.