-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Audis forsmak på Q8
Audi har i dag sluppet de første skisser på et konsept som skal debutere i Detroit.
Dermed følger Audi trenden som ble startet av BMW med X6, og som siden er fulgt av Mercedes:
Man tar en stor SUV og gjør den mindre praktisk ved å legge på en coupé-aktig takbue som redusere takhøyden i baksetet og stjeler plass i bagasjerommet.
Som sine konkurrenter starter Audi også i den mest luksuriøse enden av skalaen, med toppmodellen Q8 som garantert har mye til felles med den mer folkelige Q7.
Audi omtaler konseptbilen som «nær produksjonsklar», så vi kan regne med at mye av det vi får se i Detroit blir tatt med til samlebåndet.
– Med Q8 Concept har vi skapt en ny spydspiss i vår Q-serie. Designen utstråler sportslighet og prestisje, sier Audis designtopp, Marc Lichte.
– Hva som er vel så viktig er at vi har klart å skape et interiør med fire meget komfortable seter, på tross av en lav takbue, sier Lichte.
Audis Singleframe-grill er bredere og mer markant enn på noen eksisterende Audi-modell. Lichte forteller at mange designelementer er inspirert av Ur-quattro fra 80-tallet.
Det inkluderer blant annet flate, men ekstremt brede C-stolper, markante skuldre og hjulbuer.
Det er også likhetstrekk med e-tron quattro concept - elbilen som ble vist i Frankfurt høsten 2015 og som skal debutere i 2018.
Vi ser frem til å møte konseptet når Detroit-utstillingen åpner i januar.