-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Audi utvider Q-familien
Audi er i ferd med å utvikle et nytt alternativ for dem som vil skille seg litt ut i mengden.
Tidligere har vi og andre medier omtalt denne som Q4, men nå som Audi begynner å uttale seg konkret om nykommeren får vi vite at betegnelsen blir Q3 Sportback. Q4-betegnelsen sparer de til annet bruk.
Modellen skal avdukes i løpet av inneværende år, så det er den ekte varen som her er knipset under testing i Nord-Sverige.
Audis designsjef har uttalt at nykommeren er «mer enn en coupé-utgave av Q3». Han bekrefter at designerne har fullført sin del av jobben for lenge siden, og at bilen skal produseres ved Audi-fabrikken i Györ i Ungarn.
Q3 Sportback blir del av en stadig voksende SUV-familie fra Audi der e-tron uten sidestykke er modellen med største interesse i Norge og tusener på venteliste.
Modellen vil få en coupé-formet taklinje, men den vil fortsatt være en SUV – hva nå det må innebære. Naturlige hovedkonkurrenter vil være BMW X2 og Mercedes GLA.
Nykommeren skal selvsagt bygges på den fleksible MQB-plattformen som i dag sitter under de fleste modeller fra VW-konsernet. Og den vil dele komponenter med nye Q3 som nettopp er kommet på markedet.
De første antydninger om at Audi planla en Q3 Sportback – eller Q4 som den ble omtalt som den gangen – kom gjennom TT Offroad Concept som ble vist i Beijing i 2014.
Innendørs vil du finne det du forventer i en moderne Audi, inkludert avanserte elektroniske hjelpemidler som gjør reisen så sikker og komfortabel som mulig. Selvsagt kan du også velge og vrake i en rikholdig liste over tilleggsutstyr.
Drivlinjene vil tilsvare de som leveres i Q3, siste generasjon 1,5-litere for bensin og diesel samt nye 2,0-litere i de mer motorsterke modellene.
Toppmodellen blir RS Q3 som får Audis velrenommerte 2,5-liter under panseret. Den kan få så mye som 400 hestekrefter.
Mer interessant for oss blir en ladbar Q3 e-tron med ren elektrisk rekkevidde på drøyt 50 kilometer. En slik modell trenger de nemlig i det kinesiske markedet, og derfor er den svært viktig.