-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Guttemusikken i Monaco
Deltagerne i Team Guttemusikken kom seg helskinnet gjennom transportetappene og var lørdag på plass i Monaco sammen med de drøyt 300 øvrige deltagerne.
Etter starten fra København torsdag, var det transport gjennom Tyskland og Frankrike som sto på programmet videre. Etter mye dårlig vær med regn og tøft føre, samlet deltagerne fra alle fem startsteder seg i Bad Homburg før den siste transportetappen til Monaco.
- Guttemusikken har hatt nok av oppdrag, og vi står på og hjelper til der vi kan, rapporterer Tom Berve fra Monaco.
Han forteller om en Austin A40 som fikk en Volvo-lykt fra Guttemusikkens lager etter et lite uhell - festet med gaffatape. Ellers har de løst en del elektriske problemer og vært på plass med bensinkanner etter hvert som behovet har meldt seg.
Alle ”våre” la om til piggdekk før Strassbourg, og det var smart for det er masse snø i høyden.
- Det ble et slit å komme seg gjennom med bobil og en stor, tung henger. Det ble en del feil veivalg i sene kveldstimer, men vi kom oss frem til slutt, sier en sliten Tom Berve som fortsatt har humøret i behold.
Søndag ble de første fartsetappene kjørt, og du kan sjekke utviklingen på www.acm.mc