-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Ford styrker Oslo
I full fart innkaller Ford til pressekonferanse torsdag morgen. Temaet er styrking av Ford-salget i Oslo-området. Det er vel ingen tilfeldighet at møtet skal finne sted nær Fornebu?

Det har lenge vært stor interesse for hvilke planer Ford har når det gjelder representasjonen i Oslo-regionen. Vi har nå gleden av å invitere til et informasjonsmøte i Radisson Fjord Hotell på Fornebu (gamle Globetrotter)
På møtet vil vi blant annet presentere en ny samarbeidspartner når det gjelder salg og service av Fords personbiler og nyttekjøretøyer i Oslo
Det har selvfølgelig lenge svirret intense rykter om Ford i Handelsområde Øst. Drammen var lenge et meget hett tema, der skulle en viss underbalanse plukkes opp av en annen stor Ford-operatør som derved ville få utvidet sitt geografiske område ganske betraktelig. Men så dukket det plutselig opp hjemlig kapital igjen der.
Det neste var at det for et par uker side ble kjent at Stenshagen/Sulland stor-forhandleropplegget var – om ikke avblåst så – lagt på is. Det er visstnok en enorm kraftledning (Nyoppdaget? Nystrukket?) over tomten der anlegget skulle bygges som har sørget for den forsinkelsen.
Og så er det selvfølgelig Bilia-ryktene som har svevet rundt hele tiden. Det er jo ingen logikk i at den største forhandleren av en av Fords tetteste døtre ikke skal kunne hjelpe ovalen til å nå 10 prosent markedsandel. Antakelig er det for tidlig i å spekulere i om det nylige Nissan-grepet (produsenten kommer selv inn som importør) også betyr at Bilia skal slippe Renault i overimorgen. Men antagelig er det ikke for tidlig å minne om at det er lenge siden Bilia fortalte om sine store byggeplaner på gamle Fornebu.
Og dermed blir jo ikke spekulasjonene om hvem som skal bli Fords nye samarbeidspartner spesielt dempet når vi minner om hvor morgendagens oppklarende møte vil finne sted.
Svaret på spekulasjonene vil vi få om noen timer.