-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Stor elektrisk Jaguar-SUV
Dette er et rullende laboratorium som i løpet av noen år skal bli en ny og annerledes Jaguar.
Testbilen er basert på Jaguar F-Pace, men det er bare selve «skallet». Ingeniørene er nemlig i ferd å utvikle en ny og større SUV som sannsynligvis får betegnelsen J-pace – en bil som skal konkurrere i den mer luksuriøse delen av SUV-segmentet.
Les våreførsteinntrykk av Jaguar F-Pace
Ett av elementene som forsvinner før bilen går til produksjon er eksosrørene.
Den nye Jaguaren får nemlig ren elektrisk drivlinje og skal konkurrere mot biler som Tesla Model X og den kommende Audi e-tron SUV-en.
Les også: Jaguar satser på Formel E
Våre fotografer forteller at bilen forserte den ene fjelltoppen etter den andre i mil etter mil, noe som tyder på en kraftig batteripakke som gir lang rekkevidde.
Det spekuleres også i at Jaguar utvikler ladbare hybride drivlinjer til den samme modellen. Det kan jo være smart å gardere seg for å nå en bredere målgruppe, og det er ikke bare i Norge at ladbare hybrider er populære.
Jaguar og Land Rover har ved tidligere anledninger vist at de behersker forskjellig teknologi for fremtidens drivlinjer, så det er ingen stor overraskelse at de nå utvikler en ren elbil.
Elbilene til Jaguar vil skille seg ut designmessig fra de med forbrenningsmotor, på samme måte som BMWs i-modeller. Mercedes har antydet at de vil ta tilsvarende grep nå de lanserer en serie elbiler i løpet av et par år.