-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Her kommer nok en Enyaq
En snau uke etter avdukingen av Enyaq dukker denne bilen opp på veiene rundt Skodas hjemby, Mlada Boleslav.
Her kommer vi nærmere Vision iV – konseptbilen som debuterte på Genève-utstillingen 2019 som en forsmak på Skodas første elbil på MEB-plattformen. I alle fall når det gjelder takbuen.
Skoda følger dermed i fotsporene til Audi som har lansert e-tron i to karosseriformer, og som har lagt opp til å gjøre det samme når lillebror Q4 e-tron følger etter neste år.
Så dere som ønsker en bil med et mer sportslig preg enn Enyaq skjønner at det kommer et nytt alternativ en gang i fremtiden.
Snart skal Volkswagen avduke sin første el-SUV, ID.4, og det er vel ingen bombe om også den kommer i coupé-versjon.