-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Honda Stream – først til innvortes bruk
Honda har nå introdusert den modellen som skal hjelpe til med å øke salget deres hjemme i Japan med 30% på fire år. Stream heter bilen, basert på nye Civic, en syv-seters minivan, og først beregnet på hjemmemarkedet.

Bilen kom i salg i oktober, den skrapte modellen blir segmentets billigste, og utslippsnivået er nå nede på det japanske J-LEV – ett hakk under Ultra lav.
6.000 slike biler skal man selge hver måned, sier planen, men eksporten starter forsiktig: 20.000 biler neste år, derav 80 prosent til Europa. I Japan var dette segmentet ca. 700.000 biler stort i fjor – og sterkt økende. Så langt i år er man allerede oppe på 660.000 etter ni måneder.
Dette er bare en av de til sammen 20 nye bilene Honda har lovet hjemmemarkedet innen mars 2004. Denne ny-modell offensiven skal øke Hondas salg hjemme med 30% før denne deadlinen.
Stort bilde forfra
Stort bilde bakfra
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no