-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Lavere fartsgrense i Frankrike
Fartsgrensen på veier utenfor tettbebyggelse settes ned i Frankrike fra 1. juli. Protestene hagler mot presidenten.

Fra 1. juli blir maksimal fartsgrense utenfor tettbebyggelse i Frankrike redusert fra 90 til 80 km/t. Endringene gjelder ikke på motorveier som har grense på 110 km/t.
Det er president Emmanuel Macron som står bak endringen. Bakgrunnen er at 3456 mennesker i fjor ble drept i trafikken på franske veier. Det er dobbelt så mange som i sammenlignbare land i Europa. De fleste dødsulykker skjedde på store, tofelts veier utenfor tettbebyggelse.
Protestene mot lavere fartsgrenser er kraftige i Frankrike. Det overgår all støy rundt de store streiker blant offentlige ansatte. Disse streikene skal vare fram til 29. juni og ansatte i jernbanen streiker to dager i uka.
Men det er støyen rundt lavere fartsgrenser som er mest kraftig. Regjeringen har pålagt politiet å trappe opp fartskontroller samtidig som bøtesatsene øker. Regjeringens mål er at antall drepte i trafikken skal straks reduseres med mellom 300 og 400 personer.
I tillegg har Frankrike innført meget omfattende promillekontroller. Det skjer særlig etter lunsj, og politiet står ofte oppstilt i rundkjøringer og sjekker bilfører. De sjekker også de som kjører motorsykkel.