-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Audi med nye Q-er
Audi har flere nye SUV-er på trappene i årene fremover. Her får du en forsmak på hva vi har i vente.
For en drøy uke siden begynte den norske Audi-importøren å ta imot bestillinger på en modell som fortsatt ligger et års tid inn i fremtiden. Strategien er selvsagt å binde opp flest mulig lojale kunder, slik at de ikke fristes til å kjøpe noen annet enn Audi.
Tesla har benyttet denne taktikken i en årrekke, og for et halvt år siden gikk Jaguar ut og ba kundene ikke forhaste seg, samtidig som de fortalte ganske inngående om sin kommende I-Pace.
På Jaguars norske hjemmeside blir du guidet til en forhandler, og han har sikkert en liste han kan føre deg opp på.
Elektrosjokk
Modellen Audi nå lar deg reservere ble omtalt som «e-tron quattro concept» da den første gang dukket opp i Frankfurt høsten 2015. Audi sjokkerte da en hel verden med å avsløre sine ganske så konkrete planer. Skulle virkelig premium-merkene satse på elbiler?
Men innen modellen lanseres, et stykke ut i 2018, har den trolig byttet navn. Ut fra formatet kan vi anta den får betegnelse Q6 e-tron og posisjoneres mellom Q5 og storebror Q7. Produksjonsutgaven vil trolig ligge tett opp til konseptet med hensyn til design.
Men Audi har flere nye SUV-er på trappene. Allerede neste år starter også produksjonen av modellen vi først møtte i blå utgave i Detroit som Q8 Concept, og deretter i fargesprakende oransje i Genève.
Fyller trinnene
Nå bekrefter Audi at modellen skal dele samlebånd med Q7 i Bratislava, og at produksjonen skal i gang fra 2018. De bekrefter også at en sporty Q4 skal på markedet fra 2019, og at den skal bygges i Györ i Ungarn.
Til Ungarn flyttes også produksjonen av Q3 som siden lanseringen i 2011 har vært bygget av Seat i Martorell (Barcelona). Flyttingen skjer i 2018 og faller sammen med første generasjonsskifte.
Seat har så stor suksess med sin Ateca at de nok er glad for å overta den ekstra kapasiteten selv.
Illustratørene hos Automedia har manipulert frem illustrasjoner av det som kan være fremtidige Audi-modeller, fra oppspritede S- og RS-versjoner av Q2, via nykommerne Q4 og Q6, til en sportslig Q8 RS.